[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Miesto: StrážskeHARMONIA-Domov soc. služieb a zariadenie pre seniorov.
Nám .A. Dubčeka 270/2,072 22 Strážske
Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
tovary
Podľa § 117 ods. 2 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za obdobie od 01.10.2021-31.12.2021
Dodávateľ: Predmet zákazky Hodnota zákazky sDPH
KOMPLET STAVBA s.r.o. Nákup materiálno-tech.vyavenie miestnosti 9 600
Zbudza 62, 072 23
IČO:53956125
HARMONIA-Domov soc. služieb a zariadenie pre seniorov.
Nám .A. Dubčeka 270/2,072 22 Strážske
Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
stavebné práce
Podľa § 117 ods. 2 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za obdobie od 01.10.2020 -31.12.2021
Dodávateľ: Predmet zákazky Hodnota zákazky:
IMPERIUM I+S Zbudza 62 Oprava kúpelni -10ks 39 779,28
IČO:47473169
VÝZVA NA PREDKLADANIE CENOVÝCH PONÚK
zákazka na uskutočnenie stavebných prác
podľa § 117 zákona NR SR č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p.
1.Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov verejného obstarávateľa: Harmonia-DSS a ZpS
Sídlo: Nám .A. Dubčeka 270/2,072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Mgr. Dzurjašková Viera-riaditeľka zariadenia
IČO: 00692034
DIČ: 2020734727
Tel :056/6872921
E-mail: slavomir.hudak@vucke.sk
Bankové spojenie :Štátna pokladnica
Číslo účtu:7000186249/8180
Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania a zákazky: Hudák Slavomír
2. Miesto predloženia ponuky/doručenia ponuky: Harmonia- Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Nám A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
3. Predmet obstarávania: je uskutočnenie stavebných prác „Bezbariérová oprava kúpeľní v počte 10ks“ podľa zadania. Zadanie a výkresová časť v prílohe. Obhliadka miesta stavebných prác možná po dohode s hospodárom objektu.
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Zmluva o dielo
5. Predpokladaná hodnota zákazky : 41 666,66bez DPH
6. Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: Harmonia ,DSS a ZpS, Nám. A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
7. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy: 30.11.2020
8 . Financovanie predmetu zákazky: predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Harmonia-DSS a ZpS za skutočne dodaný tovar. Splatnosť faktúr 21 dní od dátumu doručenia faktúry.
9. Lehota na predloženie ponuky : 07.09.2020 do 15 00hod. Na ponuku predloženú po uplynutí lehoty sa nebude prihliadať. Rozhodujúce pre doručenie ponuky je dátum odoslania ponuky.
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuku je potrebné doručiť v uzatvorenej obálke , ktorá musí obsahovať nasledovné údaje: názov a sídlo verejného obstarávateľa ,názov a sídlo uchádzača, označenie: „súťaž-neotvárať“ , heslo :“Bezbariérová oprava kúpeľní v počte 10ks“.Spôsob predloženia ponuky :poštou, alebo e-mail.
10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk : Cena, kompletnosť dodávky, doba rekonštrukcie. Cenu je potrebné uviesť bez DPH a s DPH, v prípade ak uchádzač nie je platcom DPH túto skutočnosť uvedie v ponuke.
11. Pokyny na zostavenie ponuky :
- Požadujeme ,aby ponuka obsahovala nasledovné údaje a doklady:
a, Identifikačné údaje uchádzača
b, Návrh uchádzača- cenová ponuka
c, Doklad o oprávnení na vykonávanie stavebných prác : výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra /stačí fotokopia / v prípade ,že uchádzač predloží ponuku na základe zákazky zverejnenej na webovom sídle verejného obstarávateľa.
12. Otváranie ponúk : 08.09.2020 o 09 00hod.
13. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
- Čestné vyhlásenie podľa §32 ods.1 písm. f
- Návrh Zmluvy podľa bodu 4 tejto výzvy
- Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia do:11.09.2020
- S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva.
- Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ
môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade ,že
predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými
možnosťami verejného obstarávateľa.
- Všetky výdavky spojené s prípravou ,predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne
uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
V Strážskom dňa:20.08.2020 Mgr . Dzurjašková Viera-riaditeľka zariadenia
Harmonia- Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Nám .A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
VÝZVA NA PREDKLADANIE CENOVÝCH PONÚK
zákazka na dodanie tovaru
podľa § 117 zákona NR SR č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p.
1.Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov verejného obstarávateľa: Harmonia-DSS a ZpS
Sídlo: Nám .A. Dubčeka 270/2,072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Mgr. Dzurjašková Viera-riaditeľka organizácie
IČO: 00692034
DIČ: 2020734727
Tel :056/6872921
E-mail:slavomir.hudak@vucke.sk
Bankové spojenie :Štátna pokladnica
Číslo účtu:7000186249/8180
Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania a zákazky: Hudák Slavomír
2. Miesto predloženia ponuky/doručenia ponuky: Harmonia- Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Nám A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
3. Predmet obstarávania: je dodanie tovaru-čistiace potreby.a/ Na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy s uvedením druhu tovaru, množstva tovaru. Dodávateľ dodá tovar do sídla objednávateľa. b/Na základe osobného výberu v predajni.c/ Objednaný tovar bude dodávateľom dodaný do dvoch týždňov od prijatia objednávky.Podrobná špecifikácia tovaru v prílohe.
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Rámcová dohoda
5. Predpokladaná hodnota zákazky : 8 790,95 ,-eur bez DPH
6. Miesto dodania predmetu zákazky: Harmonia -DSS a ZpS, Nám. A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
7. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy: Lehota dodania predmetu zákazky je Rámcová dohoda na dodanie tovarov na 24mesiacov od 02.09.2020-do31.08.2022
8 . Financovanie predmetu zákazky: predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Harmonia-DSS a ZpS za skutočne dodaný tovar. Splatnosť faktúr 21 dní od dátumu doručenia faktúry.
9. Lehota na predloženie ponuky : 24. 08.2020 do 15 00hod. Na ponuku predloženú po uplynutí lehoty sa nebude prihliadať. Rozhodujúce pre doručenie ponuky je dátum odoslania ponuky.
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuku je potrebné doručiť v uzatvorenej obálke , ktorá musí obsahovať nasledovné údaje: názov a sídlo verejného obstarávateľa ,názov a sídlo uchádzača, označenie: „súťaž-neotvárať“ , heslo :“čistiace prostriedky “ .Spôsob predloženia ponuky :poštou, osobne alebo e-mail.
10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk : Jediné kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena. Cenu je potrebné uviesť bez DPH a s DPH, v prípade ak uchádzač nie je platcom DPH túto skutočnosť uvedie v ponuke.
11. Pokyny na zostavenie ponuky :
- Požadujeme ,aby ponuka obsahovala nasledovné údaje a doklady:
a, Identifikačné údaje uchádzača
b, Návrh uchádzača- cenová ponuka
c, Doklad o oprávnení dodávať tovar : výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra /stačí fotokopia / v prípade ,že uchádzač predloží ponuku na základe zákazky zverejnenej na webovom sídle verejného obstarávateľa.
12. Otváranie ponúk : 25.08.2020 o 09 00hod.
13. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
- Čestné vyhlásenie podľa §32 ods.1 písm. f
- Návrh Zmluvy podľa bodu 4 tejto výzvy
- Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia do 28.08.2020
- S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva.
- Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ
môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade ,že
predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými
možnosťami verejného obstarávateľa.
- Všetky výdavky spojené s prípravou ,predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne
uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
S úctou,
V Strážskom 05.08.2020 Mgr . Dzurjašková Viera-riaditeľka zariadenia
Harmonia –domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov
nám. A.Dubčeka 270/2 072 22 Strážske.
Správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
Podľa § 117 ods. 2 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za obdobie od 01.01.2020 – 31.03.2020.
Dodávateľ: Predmet zákazky: Hodnota zákazky bez DPH:
Pekáreň KELPEK s.r.o. Chlieb a pekárenské 15 137,90
Čierne Pole 36 výrobky
IČO:47019716
DMJ MARKET s.r.o. chladená a mrazená
Budovateľská 1288 hydina 5 059,15
IČO:36490661
INMEDIA spol.s r.o. Potraviny - múka,
Námestie SNP 11 cukor,cestoviny,olej
96001 Zvolen sladkosti,str.potraviny
IČO: 36019208 koreniny 17 545,12
INMEDIA, spol. s r.o. mrazená zelenina a
Námestie SNO 11 polotovary 3 851,05
96001 Zvolen
IČO:36019208
INMEDIA spol.s r o Mrazené ryby a mäso
Námestie SNP 11
96001 Zvolen z rýb 2 954,58
IČO:36019208
EASTFOOD s.r.o. Suché polotovary 1 853,02
Rišňovce 5
95121 Rišňovce
IČO:45702942
Harmonia- Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov
Nám .A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
VÝZVA NA PREDKLADANIE CENOVÝCH PONÚK
zákazka na dodanie tovaru
podľa § 117 zákona NR SR č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p.
1.Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov verejného obstarávateľa: Harmonia-DSS a ZpS
Sídlo: Nám .A. Dubčeka 270/2,072 22 Strážske
Štatutárny zástupca: Mgr. Dzurjašková Viera-riaditeľka organizácie
IČO: 00692034
DIČ: 2020734727
Tel :056/6872921
E-mail:slavomir.hudak@vucke.sk
Bankové spojenie :Štátna pokladnica
Číslo účtu:7000186249/8180
Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania a zákazky: Hudák Slavomír
2. Miesto predloženia ponuky/doručenia ponuky: Harmonia- Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Nám A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
3. a/ Predmet obstarávania: Priemyselná sušička od 15kg prádla a vyššie
b/ Opis predmetu obstarávania: Predmetom zákazky je nákup a dodanie tovaru „Priemyselná sušička“-1ks na technické vybavenie práčovne na prízemí v budove zariadenia. Bezbariérový prístup do práčovne šírka dverových zárubní -90cm.Vrátane dopravy, osadenia sušičky, pripojenia na pripravený el. rozvod. Uvedenie do prevádzky a zaškolenie zamestnancov objednávateľa. Minimálna kapacita prádla od 15kg a vyššie.
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Kúpna zmluva
5. Predpokladaná hodnota zákazky : 4103,00 ,-eur bez DPH
6. Miesto dodania predmetu zákazky: Harmonia -DSS a ZpS, Nám. A. Dubčeka 270/2 ,072 22 Strážske
7. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy: Lehota dodania predmetu zákazky je do 31.05.2020
8 . Financovanie predmetu zákazky: predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Harmonia-DSS a ZpS za skutočne dodaný tovar. Splatnosť faktúr 21 dní od dátumu doručenia faktúry.
9. Lehota na predloženie ponuky : 22. 04.2020 do 15 00hod. Na ponuku predloženú po uplynutí lehoty sa nebude prihliadať. Rozhodujúce pre doručenie ponuky je dátum odoslania ponuky.
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuku je potrebné doručiť v uzatvorenej obálke , ktorá musí obsahovať nasledovné údaje: názov a sídlo verejného obstarávateľa ,názov a sídlo uchádzača, označenie: „súťaž-neotvárať“ , heslo :“Priemyselná sušička “ .Spôsob predloženia ponuky :poštou, osobne alebo e-mail.
10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk : Jediné kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena. Cenu je potrebné uviesť bez DPH a s DPH, v prípade ak uchádzač nie je platcom DPH túto skutočnosť uvedie v ponuke.
11. Pokyny na zostavenie ponuky :
- Požadujeme ,aby ponuka obsahovala nasledovné údaje a doklady:
a, Identifikačné údaje uchádzača
b, Návrh uchádzača- cenová ponuka
c, Doklad o oprávnení dodávať tovar : výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra /stačí fotokopia / v prípade ,že uchádzač predloží ponuku na základe zákazky zverejnenej na webovom sídle verejného obstarávateľa.
12. Otváranie ponúk : 23.04.2020 o 09 00hod.
13. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
- Čestné vyhlásenie podľa §32 ods.1 písm. f
- Návrh Zmluvy podľa bodu 4 tejto výzvy
- Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači oboznámení s výsledkom vyhodnotenia do 27.04.2020
- S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva.
- Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ
môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade ,že
predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými
možnosťami verejného obstarávateľa.
- Všetky výdavky spojené s prípravou ,predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne
uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
S úctou,
V Strážskom 14.04.2020
Koniec obsahu.
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Copyright © 2024
Správa majetku KSK. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.